Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky:

 

Podmínka 18+

Eshop ALKOHOL-LIHOVINY.CZ je určen uživatelům starším 18 let.

Návštěvník,který nedosáhl věku 18 je oprávněn nakupovat pouze položky které neobsahují

alkohol.

 

Daň z přidané hodnoty (DPH)

Základní ceny produktů jsou koncové. Nejsme plátci DPH.

 

Objednávka

Objednávku zboží vytvoříte tím, že přidáte zboží které chcete nakoupit do nákupního košíku

a poté Vás průvodce provede krok za krokem procesem až k dokončení objednávky.

Minimální hodnota objednávky není stanovena.

 

Po odeslání objednávky

Po odeslání objednávky Vám bude zároveň odesláno e-mailem její potvrzení. V případě,

že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti okamžitě nás zkontaktujte e-mailem

nebo telefonicky. Kontaktní informace jsou uvedeny v sekci Kontakty. Následně je po

vyřízení objednávky a odeslání zásilky, respektive připravení zboží k osobnímu odběru,

zaslána informační zpráva na kontaktní e-mail uvedený v registraci.

 

Osobní odběr

Objednávku zboží vytvoříte tím, že přidáte zboží které chcete nakoupit do nákupního

košíku a po registraci Vás průvodce provede krok za krokem procesem dokončení

objednávky. Minimální hodnota objednávky není stanovena.Je nutné se však

telefonicky či jinak domluvit, kde k odběru zboží dojde.

 

Zrušení objednávky ze strany zákazníka

Zákazník může po 2 týdnech od objednávky zrušit svou objednávku, pokud ještě

nebyla expedována. Zrušení se provede e-mailem s číslem objednávky.

V případě, že platba za zboží již byla provedena zálohově a objednávka je zrušena

ještě před expedicí zboží, bude záloha převedena zpět na účet zákazníka, odkud

zálohová platba přišla. Při platbě zálohově, může být v případě jednostranného zrušení

objednávky zákazníkem vrácena snížená záloha s odečtením bankovního poplatku,

které byl účtován bankou příjemci platby. Poplatky jsou podle aktuálních platných ceníků

banky příjemce platby v okamžiku zaplacení zálohy. V případě zrušení objednávky z

důvodu nedodržení avizovaného termínu expedice se žádné poplatky neplatí.

V případě, že zákazník odmítne zboží převzít, ačkoli si jej objednal, vniká e-shopu

finanční škoda (pouze cena poštovného), kterou je zákazník povinen uhradit do 14 dnů

po obdržení upomínkového mailu ze strany e-shopu.

 

Zrušení objednávky ze strany provozovatele obchodu

Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

- zboží se již nevyrábí nebo nedodává
- zboží je dlouhodobě nedostupné
- změnila se výrazným způsobem cena zboží

V případě, že tato situace nastane, Vás budeme kontaktovat emailem nebo telefonicky

a případně se s Vámi domluvíme na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným,

zrušení objednávky, ...). V případě, že zboží nemá náhradu, bude z objednávky jen

zrušeno.

Pokud jste již za zboží zaplatili a výsledná hodnota objednávky bude po provedení změny

nižší než již zaplacená záloha, budou peníze převedeny zpět na Váš účet v nejkratším

možném termínu (běžně do 3 prac. dnů od připsání platby na náš účet). V případě,

že výsledná hodnota objednávky bude po provedení změny vyšší, bude Vám dán

k úhradě rozdíl těchto částek.

 

Platba za zboží

Do nového roku vstupujeme mimo jiné s novým zákonem o DPH, který je v platnosti

od 1. ledna 2009 a neumožňuje přeúčtovávat poštovné bez 19% DPH - tímto je poštovné

o něco vyšší, děkujeme za pochopení. Speciální příplatek za sklo-křehké dle tarifu

České pošty.

- Dobírka

Platba v hotovosti při převzetí zásilky od dopravce nebo pošty. Zásilková služba převezme

od vás hotovost a vydá vám zboží.

- Hotovost při osobním převzetí zboží

Při osobním převzetí zboží můžete také zaplatit v hotovosti.

- Platba na účet

Je přidělen účet na který se provede platba a po přijmutí platby na náš účet eshopu

ALKOHOL-LIHOVINY.cz je balíček odeslán ( je - li zboží skladem ) ,

v opačném případě je částka zpět vrácena na účet zákazníka. 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OBCHODNÍ BALÍK – služba České pošty

 

Doba dodání po celé ČR:  následující pracovní den po odeslání zásilky (po dni podání na poště).

 

Cena za dodání zásilky: 138 Kč

 

Aktuální informace o pohybu zásilky zdarma (podle podacího čísla) na:

·        bezplatné infolince České pošty 800 177 889,

·        webových stránkách České pošty. 

 

Informace k doručení zásilky:

  • Nezastihne-li Vás doručovatel při doručování zásilky na uvedené adrese, upozorní Vás Výzvou na uložení zásilky na poště.

  • Výzva, kterou naleznete v poštovní schránce, obsahuje i kontaktní informace (telefon) na poštu, kde máte zásilku uloženu.

  • Uloženou zásilku si můžete osobně vyzvednout nebo můžete požádat o opakované doručení zásilky běžnou doručovací pochůzkou na určitý den.

  • Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odeslána zpět odesílateli.

 

Víte, že:

·        si můžete nechat konkrétní, již uloženou zásilku přeposlat na jinou adresu?

·        si můžete nechat již uloženou zásilku přeposlat na jinou poštu v okolí?

·        si můžete prodloužit úložní dobu pro vyzvednutí zásilky?

 

 

Bližší informace na webu České pošty v sekci Služby pro příjemce a adresáty.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Doprava - poštovné a balné = 119Kč za 1 až 8 lahví (kartón) ,

238Kč za 9 až 16 lahví, 357Kč za 17 až 24 lahví atd.

Poštovmé a balné je dáno pevnou cenou a sice 119Kč za balík do 15-ti kg.

Pro zákazníka platí tedy to, že pokud si objedná např. 8 lahví rumu

,vyjde ho jedna láhev na 14,85Kč co se týče poštovného a balného.

Pokud si objedná láhev pouze jednu, bude mu účtováno p. a b. 119Kč k ceně

produktu. Z toho vyplývá , že 8 lahví lihovin či alkoholu se opravdu vyplatí,

co se poštovného a balného týče.

Samozřejmě o všem je zákazník informován průvodcem objednávky.

Eshop ALKOHOL-LIHOVINY.cz veřejně informuje svého zákazníka, kolik zaplatí v době,

kdy k němu zboží od nás dorazí. Nemůže se tedy stát, že zákazník zaplatí vyšší cenu

než ta, která mu přijde v infor. mailu.

 

Termín expedice zboží

Termín expedice zboží bude potvrzen obchodníkem který Vás bude kontaktovat

telefonicky nebo elektronicky po obdržení objednávky. Obvykle se zboží expeduje

následující pracovní den po obdržení objednávky. Veškeré případné změny nebo

upřesnění najdete na našich stránkách. Snažíme se o individuální přístup

a po vzájemné domluvě je možný termín dodání zboží upravit.

Při odběru zakázky osobně na prodejně v Kunčicích p.Ondřejníkem můžete ve

všedních dnech od 11h do 14h.

( samozřejme po telefonické či jakékoliv jiné domluvě můžeme navrhnout jiný termín )

 

Kontrola dodávky

Obsah dodávky je kupující povinnen zkontrolovat již při převzetí balíku od dopravce

(české pošty) za přítomnosti doručovatele. Pokud je shledána závada (obsah dodávky

není kompletní, zboží poškozeno přepravou atd.), adresát zásilku nesmí převzít

a reklamuje zásilku přímo u dopravce (české pošty).

Dopravce (česká pošta) následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě

a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení

a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším

postupu, např. novém zaslání zboží.

Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.)

zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, není možno brát ohled.

 

Speciální sortimentní ustanovení

Destiláty jsou s obrůdového ovoce a nelze u něj zajistit kontinuální dodávky stejné

destilační šarže, která se drží okolo 2 let. Náš sortiment je široký a i při nejlepší vůli

se nám může stát, že ke změně destilační šarže u výrobce dojde rychleji, než stačíme

aktualizovat naši internetovou nabídku. Pokud dojde ke změně v době objednávky, 

je automaticky dodán následující dostupný ročník.

 

Vrácení zboží

Vrácení zboží spotřebitelem je možné osobně na naší prodejně bez uvedení důvodu

do 14 dnů. Toto ustanovení se týká zaslaného zboží a netýká se zboží, které bylo

zakoupeno osobním odběrem v naší kamenné provozovně a bude spotřebiteli

vyplacena částka za vrácené zboží.

Důležité upozornění! Aby bylo zboží přijato zpět, musí být splněny tyto podmínky:

- Zboží musí být vráceno kompletní a v původním stavu
- Zboží ani obal nesmí být jakkoliv poškozeny
- Zboží nesmí jevit známky spotřeby, opotřebení či používání


Přejeme Vám příjemný nákup...